Χορτατσιάνη Ευαγγελία

Η Ευαγγελία Χορταστιάνη είναι επίκουρη καθηγήτρια στο Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου Αιγαίου με εξειδίκευση στα στα γνωστικά αντικείμενα Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, Βιομηχανικό Μάρκετινγκ, Διεθνές Μάρκετινγκ, Μάνατζμεντ.
  • Τσακλάγκανος Α. (2000, 2001). Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ (τόμοι Α & Β) (διδακτικό εγχειρίδιο)
  • Τσακλάγκανος Α. (2005, 2007). Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Σχολή Νομικών και Οικονομικών Επιστημών. Επίβλεψη / συντονισμός των συμμετεχόντων στην έκδοση των παραπάνω εγχειριδίων, συγγραφή 3 κεφαλαίων και βελτίωση των λοιπών κεφαλαίων, συμμετοχή στη συγγραφή και επιλογή των μελετών περίπτωσης. Θεσσαλονίκη, Ελλάδα: Εκδόσεις Αφοί Κυριακίδη. Τσακλάγκανος, Α. (1987). Ελεγκτική (διδακτικό εγχειρίδιο). Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, σχολή Νομικών και Οικονομικών Επιστημών. (Συγγραφή δυο κεφαλαίων). Θεσσαλονίκη, Ελλάδα: Εκδόσεις Αφοί Κυριακίδη
  • Χορτατσιάνη, Ε. (αποδεκτό για δημοσίευση). Management Style: A Tool for Successful Innovation: The British Experience, International Journal of Innovation Management. Χορτατσιάνη, Ε. (2013).
  • Κρίση στον Τομέα της Υγείας: Μελέτη περίπτωσης ενός γυναικολογικού ιατρείου. Μελέτη περίπτωσης υπό την αιγίδα της δράσης ‘Εκπαίδευση στην Καινοτομία και την Επιχειρηματικότητα΄ (ΔΑΣΤΑ) του Ερευνητικού Προγράμματος Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Πανεπιστήμιο Αιγαίου που συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευση & δια Βίου Μάθηση. Χορτατσιάνη, Ε. (2012).
  • Διοίκηση Μάρκετινγκ. Διάλεξη υπό την αιγίδα της δράσης ‘Εκπαίδευση στην Καινοτομία και την Επιχειρηματικότητα΄ (ΔΑΣΤΑ) του Ερευνητικού Προγράμματος Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Πανεπιστήμιο Αιγαίου που συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευση & δια Βίου Μάθηση.
  • Πολυδωροπούλου, Α., Ε. Χορτατσιάνη & Μ. Καμαργιάννη (2012). Flyer's corner: Some simple truths about scheduled air travel. Journal of Air Transport Studies, Vol.3, No 1, pp. 24-38.
  • Aυγερόπουλος, Σ & Ε. Χορτατσιάνη (2010). Postal sector set for Europe-wide shake-up. London: Acquisitions Monthly (October issue). Chortatsiani, E. (2010).
  • Product Development in Financial Services: Picking the Right Leader for Success. In J. Tidd, & F.M. Hull (eds.) Service Innovation: Organizational responses to technological opportunities and market imperatives. Μετάφραση στην Κινεζική. Χορτατσιάνη, Ε. (2003).
  • Product Development in Financial Services: Picking the Right Leader for Success in J. Tidd, & F.M. Hull (eds.) ‘Service Innovation: Organizational responses to technological opportunities and market imperatives’. Series on technology management, vol. 9. London: ICP-World Scientific Publishing Co.
  • Χορτατσιάνη, Ε. (1991). Measuring Success in Developing New Products and Services. Πρακτικά του 1ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου για το Μάνατζμεντ της Τεχνολογίας, Κίελο, Γερμανία. Χορτατσιάνη, Ε. (1991).
  • Marketing Information Systems Requirements for Products in Various Stages of their Life Cycle. Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου London School of Economics & Political Science, Λονδίνο.
  • Χορτατσιάνη, E. & Κ. Χάϊδου (1984). Η ανάπτυξη της παραγωγικότητας στην Ελλάδα. Ο Λογιστής, τεύχος 362, Ιούλιος, σελ. 593-97.